io

آیو

یاد بـگیر، بـرو

شما می توانید کارهای مهاجرتی خود را به تنهایی انجام دهید اگر یک پشتیبان حرفه ای در کنار خود داشته باشید.

traveler-with-passports-and-tickets-waiting-for-so-2021-08-29-11-18-01-utc-1
آموزش تخصصی

دانش، مهارت، مهاجرت

بدون مرز

همایش روانشناسی

بــدون مــــرز
previous arrow
next arrow
درباره ما

دپارتمان آموزش های تخصصی

مهارت‌های حرفه‌ای هر فرد نقش مهمی در تقویت رزومه او دارد و دسترسی به هدف‌های مهاجرتی متقاضی را تسهیل می‌کند. ما در دپارتمان آموزش‌های تخصصی ویمنت با بهره‌گیری از اساتید داخلی و بین‌المللی مجرب می‌توانیم با آموزش و ارائه گواهی‌های معتبر، رزومه شما را منطبق بر استانداردهای بین‌المللی تا حد مقبول ارتقا دهیم.

Slide 1

آیو

خودت مهاجرت کن!

شما می توانید کارهای مهاجرتی خود را به تنهایی انجام دهید اگر یک پشتیبان حرفه ای در کنار خود داشته باشید. بسیاری از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان کارشناسی به ادامه تحصیل در خارج از کشور علاقمند هستند. این در حالی است که به دلایل شخصی ، اقتصادی و یا آشنایی نسبی با روند اپلای و… تمایل به برون‌سپاری پرونده خود به مؤسسات مهاجرتی و یا وکیل ندارند. از این رو مؤسسه ویمنت کمپین iO را تحت عنوان(آیو) ایجاد نموده تا شما عزیزان با تکیه بر آموزش و مهارت‌افزایی بر پایه اصول، فرآیند مهاجرت خود را در کنار مهارت‌های شخصی به نتیجه مطلوبتان هدایت کنید.

وضعیت: به اتمام رسیده

همایش روانشناسی بدون مرز!

یکی از بزرگترین دغدغه‌های جامعه روانشناسی و مشاوره که تأثیر مستقیم بر بستر جامعه‌مان دارد، فرصت‌ها و تهدیدهای محیطی، کاری و تحصیلی موجود در ایران و خارج از کشور می‌باشد.
در این همایش از هدف‌گذاری شغلی و تحصیلی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان روانشناسی تا تحلیل نقاط قوت و ضعف فرد در داخل و خارج از کشور بررسی شده است.
رشته‌ها و گرایشات روانشناسی را با رویکرد هدفمند و در نظر گرفتن فرصت‌های شغلی در دانشگاه‌های سراسر جهان ارزیابی کرده و شیوه صحیح پژوهش و تحقیق هدفمند را به شرکت‌کنندگان توضیح داده‌ایم.

وضعیت: به اتمام رسیده

همایش روانشناسی

بــدون مـــرز

کارگاه مقاله نویسی 

(ازجستجو تا چاپ مقاله در مجلات isi)

مدرس: دکتر عباس عبداللهی فوق دکتری مشاوره

دارای 60 مقاله isi و scopous

h-index 21

همراه با گواهینامه Equal Assurance استرالیا که دارای رجیستر بین المللی بوده و در سایت equal assurance قابل استعلام است. موسسه Equal Assurance ارائه دهنده خدمات ثبت و صدور گواهینامه های بین المللی از سال ۱۹۷۴ تحت اعتبار نهاد اعتباردهی استرالیا و نیوزلند (JAS-ANZ) عضو انجمن بین المللی نهادهای اعتباردهنده IAF (بالاترین مرکز اعتباربخشی گواهینامه ها) می باشد.

وضعیت: آماده برای فروش

ویدیو ها

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

مجله خبری

دسته بندی نشده

توصیه نامه چیست؟ 2023

توصیه نامه چیست؟ توصیه نامه (Recommendation Letter) یا به اختصار RC، یکی از مدارک ضروری برای ارائه در اکثر روش‌های مهاجرت است. به عبارتی، در

دسته بندی نشده

مهاجرت تحصیلی و چالش‌های آن​

در طی سال‌های اخیر تعداد دانش‌آموزان و دانشجویان علاقه‌مند به ادامه تحصیل در خارج از کشور رشد چشم‌گیری داشته است. یکی از اصلی‌ترین علل تمایل

با ما در تماس باشید

تجربه یک مهاجرت موفق و بی‌دغدغه

قدم اول برای تصمیم‌گیری، گرفتن مشاوره تخصصی از ماست